Hoi,
ik ben nieuw hier,
Ik heb al 2 jaar lang last van zweet, vooral tussen mijn bilnaad.
Dit zorgt altijd voor veel ongemak(omdat ik nog op school zit) voel ik mij vaak heel onzeker.
Als ik zweet is het meestal wanneer ik hele lichte inspanningen verricht, bijv. een stukje naar school fietsen.
En ...
Er is 1 resultaat gevonden
- za 24 sep 2005, 14:49
- Forum: Anti-transpirants en zalfjes
- Onderwerp: Odorex dry
- Reacties: 1
- Weergaves: 4885

