Ik heb al veel gelezen en geleerd op dit forum, echter 1 onderwerp kan ik niet vinden.
Ik heb zelf niet super veel last van echt overmatig zweten, maar met name bij hard werken/sporten wel in mijn gezicht.
Alleen lijkt t wel of ik allergisch ben voor mijn eigen zweet, ik krijg er namelijk rode ...
Er is 1 resultaat gevonden
- wo 05 mar 2008, 16:41
- Forum: Algemeen en nieuws
- Onderwerp: rode vlekken
- Reacties: 0
- Weergaves: 3090

