Hallo allemaal,
Al jaren heb ik last van overmatig transpireren en dan vooral mijn handen. Nu hielden ze een paar jaar geleden een onderzoek naar hyperhidrosis en ben ik in aanmerking gekomen voor verschillende behandelmethodes.
Eerst een lotion achtig iets,
toen met electrodes en water,
en ...
Er is 1 resultaat gevonden
- do 24 apr 2008, 21:01
- Forum: Botoxinjecties
- Onderwerp: botox heeft niet gewerkt... wat nu?
- Reacties: 0
- Weergaves: 3871

