Hallo,
Ik ben een studente van Erasmus Universiteit Rotterdam en ben op dit moment bezig met mijn afstudeerscriptie. Nou begin ik ik een beetje vast te lopen, omdat ik te weinig respondenten heb. Als dat zo doorgaat kan ik zelfs dit jaar niet afstuderen vanwege dit probleem. Vandaar dat ik via dit ...
Er is 1 resultaat gevonden
- di 21 okt 2008, 13:23
- Forum: Algemeen en nieuws
- Onderwerp: Wilt u een enquete invullen??? Anders kan ik niet afstuderen
- Reacties: 1
- Weergaves: 2621

