Er zijn 2 resultaten gevonden
- vr 14 apr 2006, 20:22
- Forum: Algemeen en nieuws
- Onderwerp: misschien een tip?
- Reacties: 4
- Weergaves: 4987
- vr 14 apr 2006, 11:56
- Forum: Algemeen en nieuws
- Onderwerp: misschien een tip?
- Reacties: 4
- Weergaves: 4987
misschien een tip?
zelf heb ik helaas ook last van overmatig zweten. Zweten is een een symptoom van een andere oorzaak, maar dat weten jullie inmiddels ook wel..
Wat ik zelf inmiddels weet is, dat mijn stofwisseling/ hormoonhuishouding niet in balans is. Door mijn eigen stress, is mijn hormoonhuishouding niet in ...
Wat ik zelf inmiddels weet is, dat mijn stofwisseling/ hormoonhuishouding niet in balans is. Door mijn eigen stress, is mijn hormoonhuishouding niet in ...

