Er zijn 2 resultaten gevonden

door Immar
vr 14 apr 2006, 20:22
Forum: Algemeen en nieuws
Onderwerp: misschien een tip?
Reacties: 4
Weergaves: 4987

ik bedoel echt www.bioresonantie.net bij mij werkt het aanklikken ook niet :? , wel als je het 'handmatig" invoerd!
door Immar
vr 14 apr 2006, 11:56
Forum: Algemeen en nieuws
Onderwerp: misschien een tip?
Reacties: 4
Weergaves: 4987

misschien een tip?

zelf heb ik helaas ook last van overmatig zweten. Zweten is een een symptoom van een andere oorzaak, maar dat weten jullie inmiddels ook wel..

Wat ik zelf inmiddels weet is, dat mijn stofwisseling/ hormoonhuishouding niet in balans is. Door mijn eigen stress, is mijn hormoonhuishouding niet in ...