Hallo,
Ik heb zelf al jaren last van overmatig zweten en van alles geprobeerd zelfs botox en de drionic.
Sind kort heb ik zelf uitgevonden dat je gewoon kruidenazijn kan gebruiken als deodorant 3x per dag, je hebt geen last meer van huidirritatie en zweetlucht. De oplossing voor kleding die erg ...
Er is 1 resultaat gevonden
- zo 01 mar 2009, 10:47
- Forum: Voorstellen (archief)
- Onderwerp: misschien ook een oplossing en goedkoop
- Reacties: 0
- Weergaves: 4145

