Hallo allemaal,
K had een vraagje en dat is : Heeft er iemand ervaring met het Botoxcenter in Antwerpen, k ben namelijk van plan om er een behandeling tegen hyperhydrose onder m'n oksels te ondergaan en wou graag even om jullie mening vragen.
groetjes
tanja
Er is 1 resultaat gevonden
- do 27 apr 2006, 19:40
- Forum: Botoxinjecties
- Onderwerp: Botoxinjecties bij Botoxcenter in Antwerpen
- Reacties: 2
- Weergaves: 4332

