Er is 1 resultaat gevonden
- ma 15 mei 2006, 15:47
- Forum: Algemeen en nieuws
- Onderwerp: wat raden jullie mij aan om te doen?
- Reacties: 4
- Weergaves: 5269
wat raden jullie mij aan om te doen?
hoi, ik ben 15 jaar en heb nu al zo'n 2 jaar last van overmatig zweten. ik weet dat je in de pubertijd meer zweet, dus weet ik niet zeker of ik wel hyper hidrosis heb. ik zweet voornamelijk onder mijn oksels en tussen mijn benen en op mijn onderrug. dat laatste heb ik pas sinds begin dit jaar ...

