Ik ben ook nieuw..
Ik zweet sinds met elfde heel erg (ik ben nu 14). Ik zweet thuis niet, maar op school als een gek, na het eerste uur heb ik al vlekken met een diameter van 10 cm, en dat stoort me gewoon. Zelfs in zulke maten dat ik niets meer vraag in de klas omdat iedereen dan mijn kringen ziet ...
Er is 1 resultaat gevonden
- za 20 mei 2006, 21:30
- Forum: Voorstellen (archief)
- Onderwerp: Ik ben nieuw
- Reacties: 14
- Weergaves: 15440

