Er zijn 2 resultaten gevonden

door Suus
di 11 jul 2006, 22:56
Forum: Algemeen en nieuws
Onderwerp: hoe gaat het jullie af met dit warme weer?
Reacties: 50
Weergaves: 46055

Ik vind de zomer geweldig maar het grote nadeel is inderdaad dat zweten... Ik moet voor mijn werk vaak tussen verschillende locaties heen en weer en doe dat bij voorkeur op de fiets. Ik vertrek heel op tijd, zodat ik heeeeeel langzaam kan fietsen (wat helemaal niet bij me past eigenlijk) en dat ik ...
door Suus
za 01 jul 2006, 15:20
Forum: Voorstellen (archief)
Onderwerp: Nieuw
Reacties: 2
Weergaves: 3639

Nieuw

Hoi, ik ben Suus. Als ik dit type zit ik al bijna te huilen want ik praat eigenlijk nooit met iemand over overmatig zweten, schaam me erg. Terwijl je er zelf dus niks aan kunt doen. Ik hoop dat ik binnenkort de stap naar de huisarts durf te zetten, want het zweten beinvloedt mijn dagelijkse leven ...