Ik zweer bij Oderex Dry! Werkt goed, echt ideaal want ik liep stage in het onderwijs!
Maar sinds 2 dagen begin ik echt te zweten, soms om niks lijkt het... Zou het door het klamme weer komen, warm huis of zit er meer achter??
Er zijn 2 resultaten gevonden
- ma 24 jul 2006, 21:47
- Forum: Algemeen en nieuws
- Onderwerp: Overgewicht & Zweten
- Reacties: 7
- Weergaves: 10153
- ma 24 jul 2006, 16:02
- Forum: Algemeen en nieuws
- Onderwerp: Overgewicht & Zweten
- Reacties: 7
- Weergaves: 10153
Overgewicht & Zweten
Hallo,
Ik ben hier nieuw! Ik heb last van overgewicht (ongeveer 15kg te zwaar) Door dit overgewicht zweet ik sneller dan normaal, maar in deze warme periode is het veel erger lijkt het! Ik gebruik altijd Odorex Extra Dry, en dat werkt prima! Maar heb nu het idee dat het zweet niet onder mn oksels ...
Ik ben hier nieuw! Ik heb last van overgewicht (ongeveer 15kg te zwaar) Door dit overgewicht zweet ik sneller dan normaal, maar in deze warme periode is het veel erger lijkt het! Ik gebruik altijd Odorex Extra Dry, en dat werkt prima! Maar heb nu het idee dat het zweet niet onder mn oksels ...

