Er zijn 2 resultaten gevonden

door Marja
ma 02 jun 2008, 20:56
Forum: Anti-transpirants en zalfjes
Onderwerp: Odaban en gezicht en scalp
Reacties: 1
Weergaves: 3933

Odaban en gezicht en scalp

Hallo allemaal,

Ik zweet me al zo'n 30 jaren suf (ook in NL bij -20 en een starffe oostenwind) en woon nu sinds 10 jaar op Curacao.
Nat van het zweet zijn is hier normaal. Wat echter niet normaal is is het feit dat mijn gezicht en haren altijd zeiknat zijn. Ik heb gisteren online odaban besteld ...
door Marja
zo 10 sep 2006, 16:38
Forum: Voorstellen (archief)
Onderwerp: Zweten in Curacao
Reacties: 0
Weergaves: 3343

Zweten in Curacao

Hoi Allemaal,

Na 7 jaar zweten op Curacao heb ik deze site ontdekt. Ik zweet net als mijn vader en voornamelijk in m'n gezicht. De rest wordt dan vanzelf wel nat. In Nederland had ik uiteraard ook last van zweten, ook in de kou. Zijn er meer die in de tropen wonen? Ik heb net veel gelezen over Oxy ...