Ik word er gek van..... echt gek....

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Dion
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: za 28 apr 2007, 17:01
Contacteer:

Ik word er gek van..... echt gek....

Bericht door Dion »

mensen blij dat ik niet de enige ben... ik ben Dion... ik ben 18 jaar inmiddels... vroeger als kind had ik nooit last van overmatig zweten...

totdat ik in de puberteit kwam... op mijn 15e jaar begon het feest. het was zomer ik had een strakke stoffen (katoenen) BEIGE korte broek aan.... ik zit op mijn fietsje... ik kom op school aan, de lessen beginnen...

NA 2 LESUREN gaan we in de kantine zitten... ik ga op de stoel zitten..
ik loop weg van de stoel... mijn hele boxershort was nat van achteren
en was doorgedrukt in mij broek... ik liep met een natte streep in mijn korte broek.... HEB EEN GRUWELIJKE hekel aan de zomer gekregen...

ben nu 18 jaar en gisteren weer in de discotheek ik kom thuis.. het was daarbinnen 24 graden en ik was weer op de dansvloer... ik had een bruine cargobroek aan... IK loop weg uit de discotheek... ik kom thuis... trek men shirt uit voor de spiegel en trek mijn broek uit...

BEIDE OKSELS KLEDDER NAT....
MIJN HELE KONT GEWOON KLEDDERNAT...

iets om ZIEK van te woorden... blij dat ik niet de enige ben in nederland



ik ga volgende week maandag meteen naar de kruidvat
en ik ga beginnen met de THERME Anti-Transpirant spray...

als dat neit werkt ga ik over op de Oxybutynine tabletten...
het moet maar eens afgelopen zijn dat overmatig zweten....
je druft niet eens een witte broek aan te trekken met dit weer en dan met je kleine neefjes op de schommel te gaan zitten want je hele kont is bruin....



dit was mijn verhaal...
wat ben ik blij dat ik hier eindelijk mijn hart kon luchtten...

DANKJULLIE WEL !!!




REACTIES GRAAG, TIPS... heb al enkele middelen zien staan...
ik merk wel dat als ik me relaxed hou ik er geen last van heb... het is dus puur bij inspanningen of dat ik de angst heb dat ik er een natte plek krijg...

overmatig zweten angst.. ik heb ook heel vaak dat ik eraan denk en denk dat ik nat ben en kompleet vol met zweet zit... terwijl het niet zo is... maar met die gedachte begin je daarna vanzelf te zweten echt ernorm irritant...
Lola
Beekje
Beekje
Berichten: 34
Lid geworden op: do 25 jan 2007, 17:14
Contacteer:

Bericht door Lola »

we weten hoe het voelt...

er is niet 1 oplossing,, bij elk mens is het weer een ander middel wat werkt... Bij mij werkte Therme anti transparant behandelingsspray redelijk,, niet 100% maar wel minder... later na een paar weken al niet meer. :( nu heb ik net Odorex extra dry en dat werk tot nu toe goed.. :) Maaar je moet gewoon zelf uitproberen wat voor jou het best werkt.

Ik zal zeggen, spit nog maar het forum na en hopelijk vind je jouw oplossing!
Mikkie
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 23:05
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Mikkie »

Hoi Dion,

zoals Lola al zei: we weten hoe het voelt. Ik heb er ook jaren mee gelopen en ben er nu gelukkig (dankzij Botox) vanaf. Maar als dat is uitgewerkt voel ik iedere paar maanden weer even hoe het is om HH te hebben. Het is gewoon een handicap!
Tips hoe je het moet verbergen hoef ik je niet te geven; die weet je wel. Of niet? Zwarte kleding, kunststof (hoewel je er meer in gaat zweten, zie je het er minder in). Voordat je iets koopt eerst stiekem even een beetje speeksel er op om te zien of je vocht ziet. Heel smerig, maar deed ik altijd. :P
Middelen die ik heb geprobeerd en die bij mij maar even, maar bij anderen beter hielpen: Syneo5, Odaban, Odorex extra dry. Odaban hielp het beste, was ook het duurst.

Succes met de speurtocht!
nissiey
Rivier
Rivier
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:14
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door nissiey »

Dion ik ben het helemaal met je eens!
kleddernatte ringen op je T-shirts is echt wel irri!!!
mss heeft het te maken met de puberteit.
want ik heb bijna geen mens gezien van in de 30 jaar
ofzo die hierop heeft geantwoord!!!
ik ga ook middeltjes proberen.
anders gaan ze me uitlachen :arrow: :doetienou
Mikkie
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 23:05
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Mikkie »

@nissiey: ik ben inmiddels 34...... het begon bij mij een jaar of 10 geleden, dus niet in de pubertijd. Hoewel; je bent zo jong als je je voelt, toch?
:lol:
nissiey
Rivier
Rivier
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:14
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door nissiey »

Mikkie schreef:@nissiey: ik ben inmiddels 34...... het begon bij mij een jaar of 10 geleden, dus niet in de pubertijd. Hoewel; je bent zo jong als je je voelt, toch?
:lol:
ow oeps dat wist ik niet srry. :(
maar ik had dat gehoord van zo iemand.
en ik dacht ja er is hier niemand die zo oud is.
maar dan zou het ergens anders aan liggen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht