Hoi allemaal,
Het gaat goed met het forum, al zeg ik het zelf. Ik heb nu echt het gevoel dat het begint te lopen (ja ik stel hoge eisen

) en ik ben hier ook heel blij mee. Ja sommige berichten zijn een rommeltje en ja e.e.a. is in het begin mischien niet handig opgezet maar ik ben allang blij dat er veel vraag naar dit forum is en wij eindelijk een vaste haven hebben gevonden voor ons probleem. De rommel van vroeger leren we wel mee leven. Al verzoek ik een ieder om even de moeite te nemen goed te kijken waar je wat kunt plaatsen. Dus proberen in een thread (bericht) zoveel mogelijk over de betreffende onderwerp te schrijven!
In den beginne

waren er heel weinig gebruikers en moest ik zelfs berichten kopieeren die al eerder op de voorloper van dit forum (groups.msn.com/overmatigzweten) stonden. Ik ben altijd van mening geweest dat dit "project" bestaansrecht heeft en noodzakelijk is, gezien de vele berichten is dit ook zo. Ik maak dit forum niet alleen, jullie maken het forum ik geef slechts de gelegenheid. Hiervoor wil ik jullie allemaal
bedanken!!!!!!!
Ik heb bewust gekozen om een forum te beginnen zonder de geeikte regels. Uiteraard gelden de normale gedragsregels zoals deze ook in het normale dagelijks leven gelden en doe ik een beroep op het gezond verstand van een ieder.
Ik ben er trots op dat dit ook gebeurd en dat zich vooralsnog geen excessen voordoen. (Lees ik heb nog nooit iemand hoeven verwijderen). Mijn complimenten hiervoor want jullie maken dit forum zoals het is en corrigeren elkaar waar nodig!!! Het kan dus toch!!!!!!!!!!! hi
Uw beheerder,
Fropseltjes,
Thijs