Ik ben trouwens 17. en ik wil jullie erg bedanken voor jullie berichtjes. maar al die spullen zijn toch super duur voor tegen overmatig zweten?? ik had opgezocht van botox en da was voor beide oksels iets van 300 / 400 euro :shock: . en dan kan ik nie betalen. en me ouders vinden dat waarschijnlijk ook niet goed :cry: . zijn er ook goedkope middelen? Het probleem is ook da ik naar een nieuwe school ga, dadelijk in september en da wil ik goed beginnen. jullie weten meschien wel hoe medogeloos tieners zijn tegen over elkaar
(P.S. ik heb wel een aantal kleren (truien maar die kun je niet in de zomer dragen) die zweten verbergen, maar ik word er helemaal gek van. dag en nacht altijd maar me oksels nat, het drijft me helemaal gek. Letterlijk en figuurlijk.)
Groet Zweed
Ohjah ik heb de laatste 1,5 a 2 maanden ook problemen met plassen, ik moet heel erg vaak naar de wc. ook meestal als ik net iets heb gedronken moet ik al meteen weer. zou da iets te maken kunnen hebben met te veel zweten?? Bijv. dat mijn lichaam slecht vocht kan vast houden??
Ohjah ik ga morgen naar de dokter, dus ik hoop dat die me kan helpen