Info over ervaringen met oxybutine
Dag mensen,
Ongeveer een maand geleden ben ik met deze pillen begonnen.
Ik ben er heel blij mee, ze werken echt. Ga donderdag langs de huisarts voor een evaluatie gesprek( de dokter wou weten of het werkte omdat het voor haar ook iets nieuws is). Ik geef dan wel bij haar aan dat ik over wil stappen op de 5mg. 1 pil van 2.5mg helpt wel maar ik merk toch dat als je er 2 van 2,5 mg tegelijk inneemt (dit staat gelijk aan 1 van 5mg) het beter werkt.
Ik raad het echt aan. Het werkt gewoon goed.
Ongeveer een maand geleden ben ik met deze pillen begonnen.
Ik ben er heel blij mee, ze werken echt. Ga donderdag langs de huisarts voor een evaluatie gesprek( de dokter wou weten of het werkte omdat het voor haar ook iets nieuws is). Ik geef dan wel bij haar aan dat ik over wil stappen op de 5mg. 1 pil van 2.5mg helpt wel maar ik merk toch dat als je er 2 van 2,5 mg tegelijk inneemt (dit staat gelijk aan 1 van 5mg) het beter werkt.
Ik raad het echt aan. Het werkt gewoon goed.
bedankt
hey mensen,ik wil echt zeggen bedankt!ben nieuw hier,en heb een paar weken gezocht na dit te gelezen hebben,en ik ben uit eindelijk na de neuroloog gegaan,die vond dit geen goed idee,toen bijna alle hoop weg was,besloot ik toch even terug te gaan na mijn huisarts,waar ik ook erg bezweet aan tafel zat.hij snapte het probleem en dit was ook nieuw voor hem,de medicatie tegen het zweten.ik heb het toch gekregen,en ik moet zeggen na 3 keer het gebruikt te hebben,ik ben DROOG:)
echt geweldig,en ik zweten dus ook als een gek in me gezicht oksels en nek/rug,zelfs als het niet zo warm is en ik doe enige inspanning.
ik heb ook geen last van bijwerkingen,alleen het eerste half uurtje.een aangeschoten gevoel.wat daarna snel wegtrekt.
ik ben jullie zeer danbaar hulde:)
thx!ik kan weer na de winkel uitgaan en gesprekken aan gaan!
echt geweldig,en ik zweten dus ook als een gek in me gezicht oksels en nek/rug,zelfs als het niet zo warm is en ik doe enige inspanning.
ik heb ook geen last van bijwerkingen,alleen het eerste half uurtje.een aangeschoten gevoel.wat daarna snel wegtrekt.
ik ben jullie zeer danbaar hulde:)
thx!ik kan weer na de winkel uitgaan en gesprekken aan gaan!
-
snowfreakz
- Vijver

- Contacteer:
De oxibutine werkt bij mij ook goed tegen het zweten, alleen het doet wel iest in je hersennen. Wat precies weet ik niet, maar ik voel me er altijd een beetje wazig van... En met uitgaan is het prima dat je niet meer zweet, alleen jammer dat de combinatie met alcohol sterk wordt afgeraden (zoals bij zoveel medicijnen natuurlijk) Heb het wel eens gebruikt en gewoon erbij gedronken, best veel eigenlijk, maar ik was echt mezelf niet.. dus dat doe ik dan ook maar niet meer.
Maar verder werkt het goed, hopen dat het zo goed blijft werken.
Maar verder werkt het goed, hopen dat het zo goed blijft werken.
Het medicijn doet zekers wat in je hersenen want het kan ook je reactievermogen beinvloeden.
Maar een combinatie met alcohol wordt volgens mij niet sterk afgeraden, op de doos staat 'slechts' dat je voorzichtig moet zijn met alcohol. Vaak voordat ik uitga neem ik een uurtje van te voren 2 tabletten. Ik heb nog nooit gehad dat ik anders ben tijdens zo'n avondje dan wanneer ik geen tabletten neem.
Maar een combinatie met alcohol wordt volgens mij niet sterk afgeraden, op de doos staat 'slechts' dat je voorzichtig moet zijn met alcohol. Vaak voordat ik uitga neem ik een uurtje van te voren 2 tabletten. Ik heb nog nooit gehad dat ik anders ben tijdens zo'n avondje dan wanneer ik geen tabletten neem.
-
Zwetertje1977
- Zee

- Contacteer:
-
Blackboard
- Beekje

- Contacteer:
Hoe kan ik nu het beste naar oxibutine tabletten vragen bij de huisarts?
De vorige keer dat ik bij de huisarts was en hem had gezegd dat er een medicijn is dat tegen zweten helpt wilde hij het niet voorschrijven omdat het voor andere doeleinden gebruikt moest worden. Mijn huisarts is volgens mij vrij 'ouderwets' en ik denk dat het dan ook niet veel nut heeft om hem naar dit forum te verwijzen...
De vorige keer dat ik bij de huisarts was en hem had gezegd dat er een medicijn is dat tegen zweten helpt wilde hij het niet voorschrijven omdat het voor andere doeleinden gebruikt moest worden. Mijn huisarts is volgens mij vrij 'ouderwets' en ik denk dat het dan ook niet veel nut heeft om hem naar dit forum te verwijzen...
heb hetzelfde probleem met mijn huisarts,
ik heb ze besteld vannuit america,,
mijn moeder kent een andere huisarts die zei dat ze het wel voor wilde schrijven maar aangezien ze mijn huisarts niet is gaat dat niet.
dus heb ik ze besteld , volgens haar kon het geen kwaad, en als ik erge bijwerkingen krijg stop ik er gewoon mee,,
Gr Menno
ik heb ze besteld vannuit america,,
mijn moeder kent een andere huisarts die zei dat ze het wel voor wilde schrijven maar aangezien ze mijn huisarts niet is gaat dat niet.
dus heb ik ze besteld , volgens haar kon het geen kwaad, en als ik erge bijwerkingen krijg stop ik er gewoon mee,,
Gr Menno
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht