wie weet mag het zeggen...

Plaats hier uw grappen en grollen.

Moderators: Thijs, Erje

Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Carina schreef:Nee Thijs, denk aan kleine kinderen ;)
Denk aan kleine kinderen? Ik snap hem niet.. heeft dat met de oplossing te maken of kunnen kleine kinderen 112 niet bellen? ahhaha ik snap hem niet.... toch heb ik ergens in een ver afgelegen grijze hersencel de oplossing volgens mij ooit in een vorig leven geweten..... hi

Gaan we barbeknoeien, hoorde ik dat nou iemand zeggen? ahahha wanneer en waar ? jammieeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;)

Flapselplaps,

Thijs
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

denk aan kindervermaak ;) nu zeg ik al heel veel, te veel eigenlijk :?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Carina schreef:denk aan kindervermaak ;) nu zeg ik al heel veel, te veel eigenlijk :?

ahahahahahah nou ik weet het echt niet hoor..... je zegt tegen je kind dat hij moet stoppen met spelen met zijn brandweer auto en varken en dat die helicopter ook aan de kant moet zodat hij aan tafel kan komen om te eten ? ahahahhahaha ik weet het niet.. echt niet! hahahahahaha en ik heb nog wel hyperhidrosis ook... ;)

Thais
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

OPLOSSING

je stapt gewoon van de draaimolen als het ritje gedaan is :haha
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!!

:deuk


hij is leuk! hahahahaha

Thais!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht