Denk aan kleine kinderen? Ik snap hem niet.. heeft dat met de oplossing te maken of kunnen kleine kinderen 112 niet bellen? ahhaha ik snap hem niet.... toch heb ik ergens in een ver afgelegen grijze hersencel de oplossing volgens mij ooit in een vorig leven geweten..... hiCarina schreef:Nee Thijs, denk aan kleine kinderen
Gaan we barbeknoeien, hoorde ik dat nou iemand zeggen? ahahha wanneer en waar ? jammieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Flapselplaps,
Thijs



