Ten eerste dank voor het mogelijk maken van een forum als dit. Ben het al een paar weken aan het volgen en besloten me toch maar aan te melden.
Ik loop zelf al jaren rond met het probleem dat ik gewoonweg erg snel, veel zweet. Tijdens mijn studie vond ik het niet echt boeiend maar na alweer een paar jaar werken en op dit moment mijn eigen zaak is het toch wat meer passend om een mooi shirt te dragen (ik werk in de reclame-sector dus een echt pak is ook niet echt gebruikelijk), maar dat gaat gewoon niet met dit weer. Na een paar minuten beginnen de plekken zich al te tonen onder mijn oksels. Nu ook, ik zit thuis wat te werken achter een computer, zonder shirt (blote borst dus
Wat achtergrond info: heb workwise met veel stress....dynamische omstandigheden
Ga het hier goed uitpluizen en kijken wat mij de beste oplossing lijkt.
Groet,
Niels


