hey allemaal.
k ben ook n meid van 17 jaar en heb al zo'n 4 jaar last van overmatig transpireren. in het begin vond ik het nog niet zo heel erg en dacht dat het puur van de pubertijd zou komen.
maar dit bleek niet zo te zijn, k heb t gelijk aan mn ouders verteld.
k kan nooit een leuk strak shirtje aan, zelfs geen bloushe.
mijn sociale leven is er erg door veranderd. als k uitga doe ik altijd een hemdje aan en doordeweeks neem k vaak extra kleding mee naar school.
ook heb ik dat potje met alcohol al geprobeerd, maar niets helpt. tot mn moeder pas een artikel uit de krant voor me had bewaard, wat ging over hyperhidrosis.er stond een site bij en die heb ik bekeken, k vond de kosten nogal hoog (arme student ben k toch

) maarja, mn ouders gaan er ook niets aan uitgeven. toen dacht ik: nou, dan probeer ik het eerst bij mn huisarts,maar k kom er net huilend vandaan.volgens hem kan je er ook niets aan doen.... :x op het internet zie veel zoals; botox maar t is veel te duur voor mij, k wil graag andere dingen proberen. k hoop dat iemand nog ideetjes heeft? k hoor het graag

inmiddels is mn t-shirt al weer helemaal doorweekt :? getsie, k kan wel janken. maarja k brei er weer een eind aan..toedeloe! bye bye